TOning af studieretningen

 

 

 

  • Studieretningens identitet og studieretningsfagenes rolle?
  • Eventuelle faste bindinger i forhold til fagsamarbejde?
  • De øvrige fags relevans og rolle: i hvor høj grad giver faglige mål, kernestof og supplerende stof mulighed for at tone fagene?
  • Elevernes kompetencer. Hvad skal de lære?

 

 

Arbejdsoverskrifter:

 

Det 3-årige (2½-årige) AT-program:

  • Sag/emner
  • Fag/lærere

 

 

 

Dansk-historieopgaven:

  • Indhold
  • Mål
  • Andre fags (støtte)rolle

 

 

Studieretningsopgaven:

  • Fag
  • Indhold
  • Mål
  • Andre fags rolle

 

 

Studieturen:

  • Rejsemål
  • Fag
  • Andre fags mulighed for at støtte op om turen/parallellæsning

 

 

Ekskursioner/udstillinger/forestillinger:

  • Mål
  • Fag
  • Indhold

 

 

Obligatorisk fagsamarbejde/bindinger:

  • Fag
  • Indhold
  • Tidspunkt

 

 

Andet tværfagligt samarbejde:

  • Fag
  • Konkret forløb
  • Indhold/emne
  • Tidspunkt

 

 

Andre fags mulighed for toning i forhold til studieretningen:

  • Fag
  • Indhold
  • Emne
  • Tidspunkt

 

Skriftlige kompetencer/skriftlighed:

  • Emne/færdighed
  • De enkelte fags rolle/ansvar
  • Tidspunkt

 

 

 

 

 

 

Højt til loftet