ledige stillinger på skolen

Job på Randers Statsskole

Økonomi- og studiesekretær

På Randers Statsskole, som er et alment gymnasium med ca. 850 elever og 100 ansatte, søger vi en økonomi- og studiesekretær, hvis primære funktion vil være følgende opgaver:

  • Debitorstyring
  • Bankafstemninger
  • Aflæggelse af årsregnskab – sammen med en kollega i administrationen
  • Ajourføring af regnskabsinstruks
  • Indberetning af moms
  • Administration af elevkonti i forbindelse med studierejser
  • Andre forefaldende økonomifunktioner
  • Sekretær for skolens bestyrelse
  • Administration af SPSU i samarbejde med læsevejledere og studievejledere
  • Telefon- og elevadministration
  • Administrative ad hoc opgaver i samarbejde med skolens forskellige personalegrupper

Baggrund:

Vi forventer, at du har en relevant faglig uddannelsesmæssig baggrund. Vi ser det som en fordel, at du har erfaring med offentlig forvaltning og/eller skoleadministrative opgaver.  Kendskab til Navision eller lignende økonomisystemer vil desuden være en fordel.

Kompetencer:

Det er en forudsætning, at du:

  • Arbejder analytisk og systematisk
  • Er detaljeorienteret men i stand til at bevare overblikket i en travl hverdag.
  • Er stabil og ansvarsbevidst
  • Er en god samarbejdspartner
  • Er imødekommende og lydhør
  • Arbejder godt både selvstændigt og i teams

Administrationen består af 5 fuldtidsansatte. Skolens rektor er chef for administrationen. Der er et tæt samarbejde med skolens ledelse.  

Stillingen som regnskabs- og studiesekretær er en fast stilling på fuld tid eller efter aftale med forventet start 1. oktober 2017. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende vilkår i forhold til uddannelsesmæssig baggrund.

Yderligere oplysninger om skolen kan findes på hjemmesiden: www.randersstatsskole.dk

Skolen er ferielukket i juli måned, så eventuelle uddybende spørgsmål til stillingen vil blive besvaret fra 1. august.

Motiveret ansøgning til den ledige stilling sendes til rektor Lone Andersen på la@rs-gym.dk. Ansøgningsfristen er tirsdag den 15. august 2017 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 34.

 

 

 

Højt til loftet